FREAK OUT!!! :S

Igår flippade jag verkligen ut när våran studdsmatta kom flygande och slog in i ett träd och veks på hälften för att de blåste så :o ... senare flippade jag ut igen senare på kvällen för mitt internet dampade :( och idag pratade mina lärare om backa branden och om hur flera brändes in i elden och massa mer ...... och ...
jag är väldigt känslig av mig... jag mår lätt illa... så jag satt där med sura uppstötningar och försökte att inte spy :( Matte provet gick väll bra... men jag är inte riktigt nöjd :( min dag blev en riktigt DEPP DAG!!

så agnes försökte muntra upp mig med lite kul glee låtar och skämt XD det gjorde så jag skrattade ... men mitt illamående försvann nt :'(   Jaja.. nu känner jag mig iaf bättre.. så jag hoppas att resten av min dag blir bra :D

Mitt internet funkar nt så d blir inga bilder från den andra datorn ;)

Hyffsat illamående... men goa kramar <3 ;)

Kommentarer
Postat av: Artan

haha fan vad coolt! Det ser riktigt ballt ut, spelar ni musik och sånt också eller hur går en träning till?

2010-10-22 @ 14:57:48
URL: http://artanart.blogg.se/
Postat av: chill

Fin blogg, allt bra med dig? =)

2010-10-22 @ 15:17:00
URL: http://grymtchillperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0