Stress... stress...

Lägret har varit sjukt kul! men jag har dock inte sovit så mkt :D idag hade jag en massa sjukt jobbiga sår under mina fötter och när jag tränade i 2 timmar i morse blev dom bara värre :/ nu gör det sjukt ont när jag går så jag hoppas att det har gått över i morgon :/ ( vilket det nog inte kommer ha gjort ) om det inte har det blir det nog att skippa en träning imorgon :'( sorligt värre!!  i veckan har jag det sjukt stressigt , jag har ett NO prov, Franska läxa , en SO läxa , 5 träningar och sen ska klassen ha ett disco för att samla in pengar och jag ska göra affisherna.. och troligen mer.. så det kommer ju bli skit stressigt att hinna med allt detta!! men jag får väll hoppas att det fungerar om jag skippar ngn träning :o         kram <3

Kommentarer
Postat av: liindblaads

hahah jaa jag byter med en gång om året :P

haha

2010-10-24 @ 22:19:49
URL: http://liindblaads.se
Postat av: liindblaads

Idag blire att ringa om APU platser hehe sj ?

2010-10-25 @ 17:12:40
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0